Idretten Skaper Sjanser på AGR

- et aktivitetstilbud for mennesker med rusutfordringer

Idrettens fellesskap er et unikt verktøy for å komme tilbake til samfunnet.

Gjennom idretten opplever utøverne mestring, inkludering og gleden ved å være på lag.
Det heter ikke jeg og meg, men vi og oss!

Vi hører gjerne fra deg, kontakt Åse på telefon 911 59610 eller epost post@agrideklubb.no

Gruppa vår 2023

Vi er i dag en stor gruppe med 10 deltagere, men vi har alltid plass til flere :)

Linda

Linda har vært med i gruppen siden start. Vi er så glad for å ha Linda med i gruppa, alltid et smil på lur :)

Rosa & Nils

Rosa har vært med i gruppen helt siden vi startet i begynnelsen av 2021. Nils startet høsten 2022. De har begge tatt dommeraspirant kurs og er kjempeflinke dommere her på AGR

Oslo Maraton 2023

Et felles mål for oss i 2023 er å delta, sammen med resten av Idretten Skaper Sjanser (Sykkel og ski) på Oslo Maraton i september. Joggeskoene er på plass, og vi skal kose oss å ha det GØY sammen!