GRØNT KORT KURS PÅ AGR MANDAG 15.APRIL KL. 1800

Postet av Arendal/Grimstad Rideklubb den 5. Apr 2024

Grønt Kort kurs er for deg som er på vei inn i ryttersporten og skal løse lisens for å ri konkurranser.

Informasjon om kurset:

Forkurset består av to deler som tar for seg reglement – KR1 (Del 1) og Sikkerhet og hestekunnskap (Del 2). Kursene tas som e-læringskurs, og du trenger boken På vei inn i RYTTERSPORTEN, boken er en digital og kjøpes her:

Forkursene finner du her:

Kursene registreres automatisk i Min Idrett på din profil og vil synes på din idrett-cv.

Du må ha tatt kursene før du kan ta hovedkurset 15.april

Barn til og med 16 år må ha med seg foreldrene/ ansvarlig person sine på kurs. Dette gjelder også i gjennomføring av de digitale kursene.

Påmelding med navn, fødselsdato, telefon, adresse og hvilken klubb du er medlem i sendes til post@agrideklubb.no

BLI MED PÅ KLUBBMESTERSKAP FOR KJEPPHEST LØRDAG 20.APRIL

Postet av Arendal/Grimstad Rideklubb den 5. Apr 2024

Lørdag 20.april kl. 1000 arrangerer vi Klubbmesterskap for 2023 (Utgikk i desember på grunn av Salmonella)

I den forbindelse vil vi at så mange som mulig skal være med og derfor lager vi Kjepphest konkurranse

der alle som vil kan delta helt gratis. Alle får rosetter og premie, men man må være medlem i klubben.

Dette medlemskapet koster 100 kroner og varer hele året.

Send oss en epost med navn, fødselsdato og telefon så ordner vi resten. post@agrideklubb.no

Vi vil gjerne ha med gjengen fra Aktiv på Dagtid, Idretts fritidsordning gjengen, Idretten Skaper Sjanser og

alle dere andre AGR ryttere i rideskolen m.m.

Dette blir såååå gøy !!!

FINALE NORGESSERIE / NM-LAG 2024

Postet av Arendal/Grimstad Rideklubb den 5. Apr 2024

Hei der, alle AGR-ryttere!

Selv om vi fremdeles er tidlig i sesongen går tiden fort mot finale

i Norgesserien og NM for klubblag.

Arrangementet går 25.-28.juli i år i flotte Bergen, hos Bergen og Omegn Rideklubb.

Vi vil gjerne vite hvem som har lyst å delta, slik at vi kan prøve å hjelpe

med samordning av transport osv.

Har du lyst å delta? send oss en epost : post@agrideklubb.no

NY KLUBBKOMITÈ 2024

Postet av Arendal/Grimstad Rideklubb den 2. Apr 2024

Da er klubbkomiteen satt sammen , vi gleder oss til å starte rekruttering og breddearbeidet for 2024 !

Har du tips eller ideer/ønsker ? Ta gjerne kontakt med klubbkomiteen

Hilde Jomaas

Sara Jomaas

Ester Dreier

Vilde Dreier

Ingrid Madland

Emilie Madland

Følg med på klubbens nettside og sosiale medier for oppdateringer om kommende arrangementer og aktiviteter. Vi ser frem til et spennende år med mye moro og læring for store og små ryttere!

TRYGG PÅ TRENING KURS PÅ AGR TIRSDAG 12.MARS KL. 1730

Postet av Arendal/Grimstad Rideklubb den 15. Feb 2024

AGR inviterer til Trygg på trening kurs med Agder idrettskrets tirsdag 12. mars kl. 1730 i kafeen.

Kurset er gratis , og alle er hjertelig velkommen!