LEDERKURS FOR UNGDOM 11.-13.NOVEMBER HOVE LEIRSENTER

Postet av Åse Mortensen den 20. Sep 2022

Hei alle sammen!

11.-13. november arrangerer Agder idrettskrets Lederkurs for ungdom igjen i Arendal, Hove Leirsenter.

LEDERKURS FOR UNGDOM:

Har du ungdom mellom 15 og 19år, som har lyst til å engasjere seg i idrettslaget eller bli en bedre leder?

• Kurset skal gi deltakerne økt kunnskap om det å være en frivillig ressurs i idretten og ikke minst skape motivasjon til at de vil, kan og tør ta ansvar i eget idrettslag. I løpet av kurset vil deltakerne lære mye om seg selv, hvordan idretten er organisert og hvordan de kan påvirke sin idrettshverdag.
  • Kurset har en del II som også er obligatorisk for å bestå, og vil være lørdag 25.mars 2023. I tillegg forventes det at kursdeltakerne følges opp og får en mentor i idrettslaget sitt. Ungdomsidrettsansvarlig vil følge opp kursdeltakerne etter behov, og minimum 2 ganger mellom del I og del II.

Linken under kan dere bruke på hjemmesidene deres, her finner dere all informasjon, filmer og påmeldingslenke:

Lederkurs for ungdom (idrettsforbundet.no)

(7) Agder idrettskrets | Facebook

Her er egen link til Youtube kanalen vår med flere filmer til lederkurs for ungdom:

Agder idrettskrets - YouTube