Sponsor komiteen har det overordnede ansvaret for å skaffe sponsorer til rideklubben og koordinere ulike sponsoravtaler. Komiteen jobber aktivt med å pleie relasjoner og sikre langsiktige samarbeidspartnere for Arendal/Grimstad Rideklubb.

Har du eller din bedrift lyst å støtte oss i vårt arbeid? Ved å bidra som sponsor, kan din bedrift være med på å støtte rideklubbens arrangementer, utstyr og aktiviteter for ryttere i alle aldre. Engasjer deg i lokalsamfunnet med Arendal/Grimstad Rideklubb! Komiteen sørger for at sponsormidlene blir benyttet på en effektiv og transparent måte for å støtte klubbens aktiviteter og utvikling.

Vi har flere sponsorpakker, og skreddersyr gjerne sponsoravtaler etter deres behov og ønsker. Ta kontakt med oss i dag for å høre mer om mulighetene for å støtte Arendal/Grimstad Rideklubb! Vårt mål er å skape verdifulle samarbeid som gavner både sponsorene og rideklubben.

Bli med på laget og få synliggjort din bedrift gjennom ulike sponsoravtaler.

Vår sponsor komité består i 2024 av:

Åse Mortensen911 59610post@agrideklubb.no
Cecilie Gjerstad Knutsen909 61 711cgk@jbugland.no
Lisbeth Refvik416 90 245lisbeth@sorlandskjokken.no

VÅRE HOVEDSAMARBEIDSPARTNERE:

SØRLANDSKJØKKEN

Vi er heldige som har Sørlandskjøkken med på laget og firmaet har vært en trofast støttespiller i flere år. I tillegg til å støtte idretten leverer firmaet flotte kjøkken og bad!

Sørlandskjøkken

Sørlandskjøkken har vært en trofast støttespiller i flere år. Firmaet er å se på vår firmabil, hinder og arenaer. I tillegg til å være en stor støtte for idretten leverer de fantastisk flotte kjøkken og bad.

SØRLANDETS TRAVPARK

Sørlandets Travpark ble en av våre hovedsamarbeidspartnere i 2024. Dette er et spennende samarbeid mellom to store hesteaktører på Sørlandet. Sørlandets Travpark er ikke bare travsport, det er også en unik arena for messer og arrangement. Se gjerne mer om tilbudet deres her : https://www.sorlandets-travpark.no/home/messer/

STALL KUBBERØD

Stall Kubberød har vært vår leverandør på ridebanebunner, gjerder, hindermateriell og annet stall inventar i mange år. Vi er utrolig glade for å ha dette firmaet med på laget som hovedsamarbeidsparter og leverandør.

AGDER NÆRINGSMEGLING AS

Agder Næringsmegling AS er et eiendomsmeglerkontor som spesialiserer seg på salg, kjøp og utleie av næringseiendom samt rådgiving/ konsulent arbeid. Vi er veldig stolte av å ha fått dem med på laget!

NATURMUR

Naturmur i Grimstad har vært vårt naturlige valg på alt arbeid som blir utført på anlegget i mange år. I tillegg til å være utrolig gode på service og kvalitet er de en stor støttespiller til lokalsamfunnet og idretten i kommunen.

FEVIK STRAND HOTEL

Strand Hotel har vært en trofast støttespiller og en god nabo i mange år. I tillegg til fantastiske fasiliteter og den

unike beliggenheten helt i strandkanten har hotellet gode priser og fantastisk service. Vi anbefaler alle våre gjester

ett opphold her. AGR har hatt flere store arrangement som jubileumsfester og ball, opplevelsen har vært unik hver gang.

ODD GRØDUM TRANSPORT AS

Vi kjøper all vår flis fra Odd Grødum AS, som alltid leverer punktlig. Selskapet driver med alle typer transportvirksomhet fra avfallshåndtering av alle typer husholdnings- og industriavfall samt transport av dette. Vi er veldig glade for å ha firmaet Odd Grødum Transport AS med på laget som en pålitelig leverandør av flis. Vi setter stor pris på deres punktlige leveranser og allsidige transportvirksomhet.

KINGSRØD TRADING

iden 1938 har Kingsrød fraktet gods på Norske og Europeiske veier med presisjon og pålitelighet. Det er i dag over 40 år siden Roy Kingsrød solgte den første hestetransporten og i dag er denne delen av virksomheten organisert gjennom Kingsrød Trading. Kingsrød Trading er den ledende leverandøren av hestebiler i Norge og Sverige med en omsetning på rundt 250 millioner kroner årlig. Gjennom over 40 år med salg av hestebiler har vi bygd opp solid erfaring, både i forhold til produkt, kompetanse og ettermarked. Vår interesse for bransjen er genuin og vi er en aktiv støttespiller for ridesporten i Norge og Sverige.