Gratulerer Edel!
Postet av Arendal/Grimstad Rideklubb den 7. jul 2015
Edel Gutvik og Sting tok en flott bronse under helgens Nordisk Mesterskap.
Hele klubben gratulerer!

Hele klubben gratulerer!

Logg inn for å skrive en kommentar.